این دزد جوان شکار دوربین مداربسته شد / در مشهد لو رفت + عکس

به گزارش رکنا ،  در پی سرقت های متعدد از ساختمان های درحال ساخت،گروه ویژه ای از افسران دایره تجسس کلانتری رسالت مشهد، رصدهای اطلاعاتی را برای شناسایی این سارق حرفه ای آغاز کردند و با بررسی فیلم دوربین مداربسته یکی از ساختمان ها،جوان 30 ساله تبعه خارجی (افغانستانی) را شناسایی کردند که تصاویر وی هنگام دستبرد به اموال ساختمان ضبط شده بود. به همین دلیل نیروهای انتظامی به گشت‎زنی هدفمند در مناطق تردد احتمالی سارق پرداختند تا این که 25 فروردین، وی را در خیابان مسلم شمالی به دام انداختند.

با انتقال متهم مذکور به کلانتری ، وی ارتکاب هرگونه سرقتی را انکار کرد اما زمانی که دربرابر فیلم دوربین مداربسته قرارگرفت، به ناچار لب به اعتراف گشود و  سرقت از 6 واحد ساختمانی را پذیرفت. او به افسران دایره تجسس گفت:از اتباع کشور افغانستان هستم که به صورت غیرمجاز در ایران زندگی می کنم اما سرقت ها را در حالی انجام می دادم که به خاطر کارگری در ساختمان های درحال ساخت،به راه های ورود و خروج ساختمان ها آشنایی کامل داشتم به همین دلیل هم در فرصت مناسب به ساختمان های مذکور دستبرد می زدم.

این سارق جوان که با دستور سرگرد روح ا... لطفی(رئیس کلانتری رسالت) به مراجع قضایی معرفی شده بود،درحالی روانه زندان شد که بررسی های پلیس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر وی همچنان ادامه دارد.

سجاد پور

کدخبر: 989475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟