پرونده زورگیران اتوبان صدر آزمایشی برای سلبریتی ها و دستگاه قضا

به گزارش رکنا، این زورگیران سابقه شرارت و زندان داشته و به جان و مال مردم تعدی  و رعب و وحشت شدیدی ایجاد و حس ناامنی را به شهروندان القا کردند و حالا چشم‌ها به دستگاه قضا دوخته شده که چه مجازاتی برای آنهادر نظر می گیرد، آیا مجازاتی درخور و بازدارنده است؟

از جزییات پرونده چنین بر می‌آید که این زورگیران با هوشمندیِ تمام راه های ارتباطی، دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند خود را نیز خاموش و از دسترس خارج کرده بودند اما درکمتر از 24 ساعت، پلیس حرفه‌ای و متخصص، آنها راشناسایی و در مخفیگاهشان در شمال کشور دستگیر کرد. حالا که شهروندان با گرفتن فیلمِ به هنگام باعث تسریع در روند این پرونده شده و از دیگر سو  فراجا با سرعت و دقت این پرونده که ضریبِ احساسِ امنیتِ عمومی را در بین خانواده‌ها و رانندگان خدشه دار کرده را به سرانجام مطلوب رساند. انتظار می‌رود تا دستگاه قضا در کمترین سرعت و با در نظر گرفتن بالاترین مجازات‌های متناسب با این جرم با آنها برخورد کند.

از طرف دیگر از سلبریتی ها، نخبگان رسانه‌ای و افراد تاثیرگذار در جامعه که اقدام به وایرال شدن فیلم و مطالبه از پلیس در برخورد با مجرمین نمودند، از آنهایی که در مذمت این کار شنیع، پست ها و محتواهای متعددی منتشر کردند و از آنانی که البته به حق هم بود و از پلیس مطالبه‌ی پیگیری  با سرعت داشتند نیز انتظار می‌رود تا اقدامِ به موقع پلیس را  در منظرُ و نظر مردم بازتاب داده و به افزایش سرمایه اجتماعی پلیس در افکارعمومی اهتمام داشته باشند.

 

کدخبر: 989185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟