شرور مسلح در گرمسار دستگیر شد / او شهروندان را رگبار بسته بود

به گزارش رکنا، سرهنگ داود آقا زاده فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار شامگاه گذشته ۲۷ فروردین ‌با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی با سلاح شکاری به سمت یکی از شهروندان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهید مصطفی خمینی شهرستان گرمسار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که یک نفر به هویت معلوم به علت درگیری‌های قبلی در یکی از خیابان‌های شهر به سمت یکی از شهروندان با یک قبضه سلاح شکاری تیراندازی و از محل متواری شده است.

سرهنگ ‌آقا زاده تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهید مصطفی خمینی با اشراف فنی و راهنمایی شاکی پرونده‌، عامل این تیراندازی را شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند که در بازجویی‌های فنی، متهم انگیزه خود از تیراندازی را اختلاف شخصی قبلی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود.

وی تاکید کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی کرده و مختل ‌نظم و امنیت عمومی مردم شوند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 988812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟