پایان وحشتناک شلیک ناخواسته پدر به پسرش / محمد فولادی خودش را هم کشت + عکس محمد و پسرش

به گزارش رکنا، محمد فولادی ۲۹ ساله بود که خبر مرگ ناگهانی‌اش، اهالی ساربوک را متعجب و حیران کرد. به گفته یکی از بستگان نزدیک این مرد که همسایه دیوار به دیوار اوست، شب حادثه او صدای شلیک گلوله را شنید.

این مرد در توضیح حادثه می‌گوید: «چند روز پیش شام‌ خورده بودیم و داشتیم برای خواب آماده می‌شدیم که یکدفعه همسر و مادر همسر محمد هراسان به خانه ‌ما آمدند و گفتند محمد پسرمان را با گلوله کشت، اما آن موقع ما صدای هیچ گلوله‌ای به گوش‌مان نخورد. من که از شنیدن این خبر وحشت‌زده شده بودم، همراه آنها به سمت خانه‌شان حرکت کردم که یکدفعه صدای شلیک گلوله آمد. قدم‌های‌مان را تندتر کردیم. وقتی به خانه رسیدیم به اتاق محمد رفتم، اما قفل بود و مدام می‌گفتم محمدجان در را باز کن در را باز کن، اما هرچه او را صدا زدم، جواب نداد. بعد از باز کردن در، متاسفانه متوجه مرگ محمد و پسر کوچکش ضیا شدیم. گویا در زمان تمیز کردن اسلحه کلتش، دستش روی ماشه رفته و گلوله‌ای به سر ضیا شلیک شده که جانش را گرفته بود. محمد هم که از مرگ پسرش وحشت کرده بود، با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد. وقتی بالای سر جنازه‌ها رسیدم، نمی‌دانستم باید چه کنم و به شدت هول کرده بودم. کمرمان از این ماجرا خم شد و هضم آن بسیار سخت است. کم‌کم وقتی اهالی از موضوع باخبر شدند، همه جا شلوغ شد و بعد جنازه‌ها را بردند.»

او ادامه می‌دهد:«محمد با این‌که به دلیل بیماری جسمی دارو مصرف می‌کرد، اما هیچ مشکلی با همسرش نداشت، ولی متاسفانه این سهل‌انگاری منجر به یک فاجعه شد. با این‌که چند روز از این فاجعه می‌گذرد، اما هنوز هم در شوک هستیم و بسیاری از اقوام و دوستان محمد از این حادثه دردناک متاثر هستند. ضیاء تنها فرزند محمد بود که از دست رفت و پدرش هم نتوانست داغ این اشتباه را تحمل کند و متاسفانه جان خودش را هم گرفت.»

تحقیقات پلیسی - قضایی درباره این تیراندازی ادامه دارد.

کدخبر: 987849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟