رودخانه دزفول جسد پسر 28 ساله را پس زد!

به گزارش رکنا، روح الله بهشتی فرد گفت: متاسفانه به رغم نصب تابلو و ایجاد موانع در نقاط غیرمجاز و همچنین پیش بینی هواشناسی درخصوص بارندگی شدید و افزایش دبی رودخانه دز، برخی شهروندان و گردشگران بدون توجه به هشدارهای در مکان‌های غیرمجاز شنا می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز شیرجه زدن یک مرد جوان اهل دزفول در قسمت سیمانی و خطرناک نزدیک سد تنظیمی علی کله در شرایطی که دبی رودخانه بیش از ۵۰۰ مترمکعب است، منجر به غرق شدن وی شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: اکیپ‌های غواصی و نجات غریق آتش نشانی دزفول پس از اطلاع از وقوع این حادثه برای جستجوی فرد غرق شده به بوستان علی کله اعزام شدند.

وی افزود: عملیات جستجوی فرد غرق شده با تاریک شدن هوا متوقف شد ولی از فردا با وجود دبی بالای رودخانه دز ادامه خواهد یافت.

بهشتی فرد از شهروندان و گردشگران خواست هنگام مراجعه به بوستان‌های ساحلی نکات ایمنی را رعایت و از شنا در نقاط غیر مجاز خودداری کنند.

وی افزود: به رغم استقرار اکیپ‌های پیشگیری از غرق شدگی و نجات غریق در مسیر علی کله و بوستان‌های ساحلی ولی همچنان شاهد بی‌توجهی عده‌ای به هشدارها هستیم.

کدخبر: 987334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟