قتل هولناک مادربزرگ و عمو با ضربات پیک نیکی و چاقو در شهریار / انگیزه جنایت فاش شد + گفتگو

به گزارش رکنا، از وقتی یادم می‌آید پدرو مادرم باهم اختلاف داشتندپدرم بعد ازمدتی به خاطر جرم هایی که داشت به زندان افتاد و مادرم مرا ترک کرد من نزد مادربزرگم زندگی میکردم هر از گاهی گل می کشیدم فشار های جرو بحث های پدرو مادرم از یک طرف و درگیری های خانوادگی که بین خانواده پدری ام بود مرا آزار می داد... تا اینکه به مواد مخدر پناه بردم  از دوسه سال پیش بدون اینکه کسی بفهمد من گل می کشیدم تا حالم خوب شود اما هر روز بدتر از دیروز بودم وکسی این موضوع را نمی فهمید روز حادثه عمویم که چند وقتی بود همسرش را طلاق داده بود به خانه مادر بزرگ ام آمد درست روز ۱۷فرودین بود آنها بعد از جروبحث هایی که بر سر ارث ومیراث داشتند حسابی به دادو فریاد پرداختند من ناخواسته وارد بحثشان شدم که عمویم فحش های رکیکی به من داد من که تازه گل استفاده کرده بودم و نمی توانستم رفتارهایم را کنترل کنم چند ضربه به عمویم زدم وبعد با چاقوی آشپزخانه به سمت او رفتم و اورا کشتم ...

نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دستم به خون عمویم آلوده شد وقتی او فحش داد انگار خون جلوی چشم ام را گرفته بود تنها شاهد جنایت مادر بزرگ بود از ترس و حماقتی که به جانم افتاده بود با گاز پیک که در آشپزخانه بود ضربه ای به سر او زدم تا دیگر شاهد قتلی وجود نداشته باشد وبعد خیلی زود پا به فرار گذاشتم ...تنها جایی که داشتم خانه مادرم در یکی از شهرستانهای شمالی بود به آنجا رفتم اما مادرم همه چیز را فهمیده بود ومرا پناه نداد درحالیکه به شدت ترس تمام وجودم را گرفته بود به سایر شهرستانها رفتم وبعد سر از تهران درآوردم که گرفتار پلیس شدم نمی‌دانستم به همین زودی دستگیر می شوم تنش های زندگی پدرومادرم باعث شد من زندگی ام تباه شود آنها مرا قربانی خود کردند پدرم با کارهایش و مادرم با ترک من مرا در پرتگاه زندگی ومرگ قرار دادند و حالا به خاطر دو جنایت پشت میله های زندان قرار خواهم گرفت....

سرهنگ فضل الله سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران درباره ی این دو جنایت تکان دهنده توسط پسر نوجوان به خبرنگار رکنا گفت:رسیدگی به این  پرونده با تماس همسایه ها به کلانتری ملارد دریکی از شهرستان های غرب استان تهران در مجاورت شهریار  شروع شد وقتی کارآگاهان به صحنه جنایت رفتند با دو جسد غرق در خون در یک واحد مسکونی روبرو شدند.

پس از صدور دستور انتقال اجساد به پزشکی قانونی توسط بازپرس کشیک قتل تحقیقات جنایی کارآگاهان کلید خورد .

در نخستین تحقیقات میدانی و جامع پلیس مشخص شد که نوه ی خانواده دقایقی پس ازاین دو جنایت مرموز از خانه گریخته است همین موضوع کافی،بود که نخستین فرضیه جنایی کارآگاهان درباره ی مظنون این پرونده کامل شود.

به دستور بازپرس پسر نوجوان خیلی زود تحت تعقیب پلیس قرار گرفته وطولی نکشید که کمتر از ۴۸ساعت کارآگاهان جنایی غرب استان تهران  پسر نوجوان را در تهران دستگیرشد و خیلی زود به اداره پلیس آگاهی  منتقل شد.

پسر نوجوان در نخستین بازجویی ها به قتل عمو و مادر بزرگش اعتراف کرد و درباره ی انگیزه جنایتش مدعی شد که  وقتی مادربزرگ وعمویم برسر ارثیه بحث می‌کردند قصد دخالت داشتم که عمویم به من ناسزا گفت به دنبال فحش او بود که اختیار از دستم خارج شد و با چاقو عموی ۵۲ساله ام را به قتل رساندم .

این متهم نوجوان همچنین درباره ی قتل مادر بزرگ اش نیز مدعی شد مادربزرگم چون شاهد این جنایت بود و با جمله هایی که او می گفت مطمئن بودم او مرا تحویل پلیس خواهد داد با گاز پیک‌نیک ضربه ای به سرش زدم و خیلی زود از محل گریختم.پس از اعتراف های پسر نوجوان به دو جنایتی که مرتکب شده بود هم اکنون در اداره ی پلیس قرار دارد تا تحقیقات کامل شود همچنین  روانشناسان غرب استان تهران درصدد تست شخصیت و روانی از این نوجوان هستند .

سرهنگ سواری پور با بیان اینکه متاسفانه در این پرونده شاهد هستیم که خانواده ها مشکلات و دغدغه های خود را در فضای پر تنش مطرح کرده اند که سرانجام متهم با دخالت به این موضوع دست به دو جنایت زده است گفت:حل مسائل با سعه صدر و بدور از خشونت یکی از مهم ترین مهارت های زندگی است که باید به آن توجه کنیم.

همچنین کنترل فرزندان درباره‌ی مصرف مواد مخدر از دیگر موضوعات مهم دراین پرونده است مصرف مواد مخدر پیامدهای زیادی به دنبال دارد که یکی ازآنها عدم کنترل رفتارهای هیجانی است.

کدخبر: 986734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟