زن جیب بر اتوبوس‌های بی آر تی اصفهان در دام پلیس + جزئیات

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره جیب بری و سرقت تلفن های همراه شهروندان که بیشتر در اتوبوس های بی آرتی شهر اصفهان رخ می داد، طرح جامع و عملیاتی مقابله با سارقان جیب بر با استفاده از کلیه امکانات به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین بررسی سرقت های گذشته و کسب اطلاعات لازم از مال باختگان سرانجام هویت یک زن جیب بر را در ارتباط با این سرقت ها بدست آورده و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

ترکیان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: متهمه که دارای 5 فقره سابقه جیب بری بود ، در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به 13 فقره جیب بری و سرقت تلفن همراه از شهروندان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن کیف و گوشی تلفن همراه خود در جیب پشت شلوار خودداری کرده و در مکان های شلوغ مانند مراکز خرید، ‌زیارتگاه ها ، اتوبوس های بی آر تی و مکان های تفریحی هوشیاری خود را حفظ و مراقب افرادی که در اطرافشان هستند باشند و از اموال با ارزش درون کیف و جیب خود مواظبت کنند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 985588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟