این ساختمان در گیشا برای دومین بار هدف دزدان قرار گرفت + جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا، ساختمان 10 واحدی محله گیشا که در تاریخ 15 دی ماه سال 1402، در طی 48 دقیقه 4 واحد مسکونی اش مورد سرقت قرار گرفته بود در حالی روز 10 فروردین ماه سال جاری دوباره مورد حمله دزدان قرار گرفت که دوربین های مداربسته در ساختمان نصب شده بود.

یکی از اهالی ساختمان به رکنا گفت: سارقین مجتمع مسکونی ما ساعت 20:46 دقیقه جمعه 15 دی ماه سال 1402 از طریق پارکینگ وارد ساختمان شدند و 4 واحد را در 48 دقیقه سرقت کرده بودند و پلیس برای تحقیق وارد ساختمان شد و حتی انگشت نگاری هم کردند و با توجه به اینکه سرنخ هایی از دزدان به دست آمده اما هنوز دزدان دستگیر نشدند.

وی افزود: جالب تر اینکه دزدان بار دیگر و برای دومین بار و در حالیکه دوربین ها مداربسته نصب کرده بودیم دزدان روز 10 فروردین به خونسردی وارد ساختمان شده و از انباری ها دست به سرقت زده اند.

این مرد جوان ادامه داد: هنوز دزدان میلیاردی خانه خودم و همسایه ها دستگیر نشدند و دومین سرقت هم رقم خورده و اهالی ساختمان دیگر احساس امنیت ندارند و همیشه ترس از حضور دزدان در خانه هایمان را داریم و از مسئولان قضایی و پلیس می خواهیم که دزدان خانه مان را دستگیر کنند تا امنیت به خانه هایمان بازگردد.

کدخبر: 984532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟