زورگیری های وحشت آور 6 قدارکش خطرناک در شرق تهران / رییس باند یک سارق سابقه دار بود + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در محدوده کیانشهر و تهرانپارس بررسی موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بهره گیری از روش های میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ باندی متشکل از 6 جوان 20 تا 25 ساله به صورت گروه های 2 و 3 نفره به صورت شبانه در محله های تاریک و خلوت اقدام به سوژه یابی کرده و با استفاده از سلاح سرد قمه و چاقو تلفن همراه مال باختگان را به سرقت می بردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان طی انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه یکی از سارقان حرفه ای که   سرکرده این باند بود را شناسایی کنند.

سردار ولی پور گودرزی متذکر شد: مراقبت های پلیسی ادامه تا اینکه کارآگاهان از حضور اعضای این باند در مخفیگاهشان مطمئن و در یک عملیات پلیسی هر 6 سارق حرفه ای را دستگیر کردند و از مخفیگاه آنان  5 قبضه سلاح سرد قمه و چاقو و تعداد 10 دستگاه گوشی هوشمند مسروقه کشف و توقیف شد و متهمان  به اداره پنجم  پلیس آگاهی انتقال یافتند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه عنوان کرد: متهمان در پی جوئی های انتظامی به 30 فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف و تا کنون 26 تن از مال باختکان شناسایی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی،  در اختیار کارآگاهان برای کشف جزئیات پرونده قرار گرفتند.

کدخبر: 984397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟