23 کشته و زخمی در تصادفات جاده ای خوزستان فقط در یک روز

به گزارش رکنا، دکتر فرهنگ کره‌بندی  اظهار کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت که ساعت ۱۱:۴۴ جمعه (۱۰ فروردین‌ماه) در جاده صالح شهر به سه راهی گتوند رخ داد، دو نفر که ۲۰ و ۲۹ ساله بودند مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به یبمارستان کارون گتوند انتقال یافتند.

وی افزود: همچنین در حادثه برخورد دنا پلاس با تیر برق که ساعت ۱۴:۴۰ جمعه در مسیر ماهشهر - سربندر رخ داد، یک دختربچه دو ساله و یک زن ۲۵ ساله جان باختند. همچنین در این حادثه یک مرد ۲۵ مصدوم شد که توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان ممکو ماهشهر انتقال یافت.

رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در پی برخورد و واژگونی دو خودروی پراید که ساعت ۱۷:۰۰ امروز در کیلومتر ۱۵ محور هندیجان به ماهشهر رخ داد، دو پسر بچه ۸ و ۱۱ ساله، دو مرد ۳۲ و ۳۶ ساله، دو دختر بچه چهار و ۱۳ ساله و سه زن ۳۰، ۴۳ و ۶۳ ساله مصدوم شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهداس هندیجان منتقل شدند.

کره‌بندی بیان کرد: در حادثه واژگونی پراید که ساعت ۱۷:۱۰ جمعه در کیلومتر ۲۵ محور هندیجان به دیلم رخ داد، یک مرد ۲۵ ساله و دو زن ۲۳ و ۵۱ ساله مصدوم شدند که توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان بقیه الله دیلم انتقال یافتند.

وی عنوان کرد: در پی برخورد پژو و تریلر که ساعت ۱۷:۴۴ روز جمعه در شاوور رخ داد، دو دختر ۱۵ و ۱۷ ساله، یک زن ۲۵ ساله، دو پسر ۱۷ ساله و یک مرد ۲۵ ساله مصدوم شدند که این سه بانو به مراکز درمانی انتقال یافتند و سه مرد با رضایت شخصی در محل خدمات را دریافت کردند و به بیمارستان منتقل نشدند.

علی رنجکش

 

کدخبر: 984161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟