وقوع 52 هزار تصادف از زمان شروع طرح نوروزی تا 8 صبح امروز

به گزارش رکنا، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در سومین روز نوروز 1403 و با گذشت 9 روز از زمان شروع طرح در آزاد راه قزوین تهران از آخرین وضعیت آمار جانباختگان سفرهای نوروزی خبر داده و گفت: از 24 اسفند ماه تا امروز 3 فروردین متاسفانه 321 نفر از هموطنان جان خودشان را در سوانح رانندگی از دست داده و حدود 9200 نفر نیز مصدوم شده اند.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه با تاکید بر اینکه تمام محورهای مواصلاتی کشور باز بوده اما بار نسبتا پر حجم در این محورها دیده می شود گفت: آمار به دست رسیده ترددهای درون شهری و برون شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است و در این تعداد تردد 52 هزار فقره تصادف اتفاق افتاده که این 43 هزار عدد از تصادف خسارتی و عمدتا در معابر شهری رخ داده است.

سردار حسینی در خصوص آخرین شرایط محورهای و آزادراه های استان قزوین افزود: این استان به دلیل اینکه به عنوان یکی از شاه راههای مهم کشور محسوب می شود گفت با ترددهای پر شماره مواجه بودیم. در  چند روزه گذشته از طرح نوروزی برابر با آخرین اطلاعات به دست رسیده از سامانه تردد شمار، تردد در استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش پیدا کرده است .

رئی پلیس راهور فراجا در انتها با تاکید مجدد بر رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مسافران افزود: از مردم می خواهیم در هنگام سفر با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از تردد در ساعات پایانی شب خودداری نمایند.

 

کدخبر: 982361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟