2 گنده لات تهرانپارسی با تفنگ سراغ مردم می رفتند

  به گزارش رکنا، سرهنگ  سعید راستی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر  ایجاد ناامنی و مزاحمت شهروندان توسط2 اراذل و  اوباش در محله حکیمیه تهرانپارس ، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم ویژه مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هماهنگی های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت افزود: ، سرانجام پس از 48 ساعت تلاش شبانه روزی ماموران پلیس، مخفیگاه متهمان در محدوده حکیمیه  تهرانپارس شناسایی  کردند.

سرهنگ راستی  به هماهنگی های قضائی اشاره کرد و  عنوان کرد :  هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیری و  در بازرسی از مخفیگاه آنان 2  قبضه سلاح ساچمه ای ،4 تیغه قمه و مقدار 120 گرم مواد مخدر کشف  و توقیف  شد.

راستی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق شرارت و درگیری هستند و در تحقیقات و بازجویی های انجام شده به بزه ارتکابی معترف شده اند، ابراز داشت : متهمان  پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست ، هر گونه اخبار و موضوع های مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند 

کدخبر: 981849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟