شلیک تیرخلاص به  خواهر 19 ساله  توسط برادر ۱۷ ساله در خوزستان

به گزارش رکنا،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی بیان کرد: حدود ساعت چهار صبح امروز جوانی به مرجع انتظامی مراجعه و اعتراف کرد که با سلاح شکاری خواهر خود را به قتل رسانده است.

مصطفی یوسفی گفت: با راهنمایی متهم، ماموران انتظامی در محل وقوع قتل (پل شیبان) حاضر شده و جسد مقتول که ۱۹ سال سن داشته به همراه سلاح شکاری مورد استفاده و همچنین پوکه های شلیک شده در محل کشف شد.

وی ادامه داد: به‌دنبال این اتفاق، بلافاصله دستورات قضایی مربوطه صادر شد و متهم ۱۷ ساله باتوجه به اقرار به قتل به دلیل اختلافات خانوادگی، تفهیم اتهام و با قرار بازداشت موقت به کانون اصلاح و تربیت اعزام شد.

یوسفی گفت: دستورات مقتضی جهت روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه صادر و پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

دستگیری عاملین یک‌قتل در گتوند

دادستان عمومی و انقلاب گتوند از دستگیری عاملین قتل راکب موتورسوار در این شهرستان خبر داد.

کامران رومیانی گفت: به دنبال وقوع یک فقره قتل در بخش عقیلی این شهرستان، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و تحقیقات مقدماتی در این خصوص آغاز شد.

وی ادامه داد: در تاریخ ۲۱ اسفندماه جاری سه نفر به یک موتورسوار حمله کرده و با وارد کردن ضربات متعدد گرز، وی را مضروب کردند که مقتول پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت ضربات وارده فوت کرد.

رومیانی گفت: سرانجام با شناسایی عوامل این حادثه، ضاربین شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب گتوند اظهار کرد: هر سه متهم دستگیر شده به شرکت در این قتل اقرار و انگیره خود را اختلافات شخصی عنوان کردند.

کدخبر: 981399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟