بازداشت عاملان حمله با نارنجک دست ساز به مامور پلیس در چهارشنبه سوری امسال + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 161 ابوذر تهران در خیابان مستقر بودند که به یک باره مورد حمله نارنجک های دست ساز 7 نفر سوار بر موتورسیکلت در روز چهارشنبه آخر سال قرار گرفتند.

وی افزود: در این زمان یکی از نارنجک ها به کلاه ایمنی یکی از ماموران اصابت کرده و  باعث مجروحیت وی از ناحیه صورت و چشم شده و به سرعت در جهت مداوا به بیمارستان فارابی انتقال پیدا کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: هر 7 نفر متهم بعد از ارتکاب به این عمل غیر انسانی به سرعت با موتورسیکلت های خود متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری 161 ابوذر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی ، در نهایت هویت و مخفیگاه متهمان را در کمتر از 24 ساعت شناسایی کردند.

سرهنگ قاسم پور گفت: پس از دستگیری و انتقال متهمان به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر صدمه زدن به مامور قانون و توزیع و ساخت مواد منفجره  اعتراف کردند و از مخفیگاه متهمان مقدار چهار و نیم کیلوگرم مواد منفجره کشف شد.

وی تصریح کرد: 5 نفر از متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند و 2 نفر از متهمان برای تحقیقات بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد : با مخلان نظم و امنیت جامعه به خصوص کسانی که به ماموران وظیفه شناس آسیب وارد میکنند به جد برخورد خواهد شد.

 

کدخبر: 981274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟