درگیری مسلحانه مردان شرور در هفت حوض تهران / پلیس مقتدرانه وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: چند روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی و درگیری دسته جمعی چندین اراذل و اوباش در شرق تهران که با سلاح گرم خود باعث ایجاد جراحت شده بودند  دریافت کردند.

وی افزود: در بررسی های بیشتر مشخص شد درگیری موصوف بین چندین نفر از اراذل و اوباش شرور در منطقه نظام آباد صورت گرفته است.

راستی  تصریح کرد: به محض دریافت این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع  در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس اطلاعات قرار گرفت و در همین خصوص پس از انجام اقدامات پلیسی مشخص شد عاملان این درگیری مسلحانه تعداد 4 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار می باشند.

این مقام انتظامی  خاطر نشان کرد : ماموران پلیس پس از انجام اقدامات لازم در خصوص شناسایی این افراد موفق شدند  متهمان را در  مخفیگاهشان  در محدوده  میدان نبوت تهران دستگیر کنند.

معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در ادامه با اشاره به اینکه کشف یک قبضه سلاح جنگی به همراه یک خشاب و 3 تیر جنگی از مخفیگاه متهمان اضافه کرد: تمامی افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند .

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کدخبر: 980441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟