«گرگ سیاه » هنگام حمله به زن مشهدی بازداشت شد / او 80 مورد حمله به دختر و زن داشت!+ عکس
به گزارش رکنا ، اردیبهشت گذشته بود که فیلمی از کیف قاپی خشن از یک زن کهنسال در فضای مجازی،دل ها را تکان داد و احساس نفرت از موتورسوار سیاه پوش را به اوج رساند. دراین صحنه سرقت که دزد بی رحم طعمه خود را حدود30 متر روی زمین می کشاند، به حدی دردناک بود که با صدور دستوری ویژه از سوی فرمانده انتظامی مشهد، نیروهای انتظامی تلاش گسترده ای را برای دستگیری جوان موبوکسوری آغاز کردند و پس از ساعت ها ردزنی اطلاعاتی بالاخره او را با همکاری شهروندان وظیفه شناس به دام انداختند.

این جوان به حدود80 فقره کیف زنی وگوشی قاپی از زنان  ودختران اعتراف کرد و درحالی که دو قبضه سلاح سرد ترسناک نیز از وی کشف شده بود روانه زندان شد.

 در همین حال تصاویری از صحنه های بی رحمانه سرقت  وتصویر متهم در رسانه های گروهی نقش بست به گونه ای که درمیان شهروندان«گرگ سیاه» لقب گرفت اما با گذشت حدود10 ماه از این ماجرای تکان دهنده، بازهم اخباری از کیف زنی های موتورسوار سیاه پوش ، نیروهای انتظامی را به تکاپو انداخت و با توجه به اهمیت جرایم خشن در مشهد، دستور محرمانه ای از سوی سرتیپ دوم احمد نگهبان(رئیس پلیس مشهد) برای پیگیری کیف قاپی های موتورسوار مذکور صادر شد. بدین ترتیب گروه کارآزموده ای از افسران دایره تجسس کلانتری با هدایت ونظارت مستقیم سرهنگ احمد زمانی(رئیس کلانتری قاسم آباد) وارد عمل شدند وبررسی های تخصصی گسترده ای را در دستور کار قرار دادند چراکه تعدادی از سرقت های موتورسوار سیاه پوش در منطقه قاسم آباد رخ داده بود.

درحالی که ردزنی های اطلاعاتی برای شناسایی کیف قاپ خشن از طریق بازبینی دوربین های ترافیکی ادامه داشت ناگهان ظهر بیست ویکم اسفند خبر واژگونی موتورسوار جوان در تقاطع بولوار امامیه ودکتر حسابی،در بی سیم های پلیس پیچید وبلافاصله نیروهای نزدیک ترین گشت انتظامی عازم محل مذکور شدند ودرحالی حلقه های قانون را بر دستان موتورسوار سیاه پوش گره زدند که شهروندان او را محاصره کرده بودند. اما لحظاتی بعد ماجرای دستگیری موتورسوار مذکور اهمیت ویژه ای یافت چراکه ماموران انتظامی دوباره «گرگ سیاه »را شکار کرده بودند.

طولی نکشید که با انتقال «گرگ سیاه» و موتورسیکلت طرح هوندای وی به مقر انتظامی، تحقیقات ریزبینانه ای به سرپرستی سرهنگ بهنام رضایی(رئیس دایره تجسس)آغاز ومشخص شد که «گرگ سیاه» کیف زن 55 ساله ای را از روی دوش وی ربوده اما با فریادهای مال باخته و هجوم شهروندان وظیفه شناس ، کنترل موتورسیکلت را از دست داده و درحالی حاشیه خیابان واژگون شده است که کیف سرقتی را نیز درون بوته های شمشاد انداخته بود.

بررسی های مقدماتی افسران دایره تجسس نشان داد که «گرگ سیاه»قبل از دستگیری ،کیف زن دیگری را در بولوار شهید فلاحی ربوده و در بولوار توس نیز گوشی تلفن یک زن را به سرقت برده است.

از سوی دیگر وقتی این دزد بی رحم که هنوز تصاویر جرایم خشن وی در فضای مجازی خودنمایی می کند به کیف زنی های دیگری اعتراف کرد، بررسی های ویژه ای با دستور مقام قضایی در این باره آغاز شد و «گرگ سیاه» به پلیس آگاهی مشهد انتقال یافت.

سیدخلیل سجادپور / خراسان
کدخبر: 980026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟