فیلم تعقیب و گریز گشت پلیس آگاهی با دزد جسور در اتوبان های تهران / تا یک قدمی تصادف رفتند

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص دستگیری زوج سارق در یک تعقیب و گریز 20 دقیقه ای گفت: شامگاه جمعه 11 اسفند ماه سالجاری تیم گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محدود اتوبان تهران به سمت کرج در حال گشت زنی بودند که به خودروی پژو 405 مشکی رنگ با دو سرنشین خانم و آقا مشکوک می شوند.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی ابتدایی شماره پلاک خودروی پژو 405 را استعلام می کنند که در این مرحله مشخص شد خودرو سابقه سرقت دارد و در همین راستا دستور توقف به سرنشین خودروی سرقتی صادر می شود اما راننده با مشاهده خودروی گشت پلیس آگاهی تهران اقدام به افزایش سرعت خودرو کرده و تصمیم به فرار می گیرد.

سردار ولیپورگودرزی اظهار داشت: راننده خودروی سرقتی با سرعت بالا و حرکات مارپیچ وخطرناک سعی بر فرار از سایه پلیس را داشت که کارآگاهان دستور ایست را برای راننده صادر می کنند اما متهم بدون توجه به مسیر فرار خود ادامه می دهد و در ادامه ماموران اقدام به شلیک هوایی می کنند ولی راننده به مسیر خود ادامه می دهد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در ادامه لاستیک های خودروی پژو سرقتی را با قانون بکارگیری سلاح هدف قرار داده اما متهم در حالیکه لاستیک های خودرو بر اثر شلیک گلوله ترکیده بود با حرکت روی  رینگ های خودرو به فرار خطرناک خود ادامه می دهد و این تعقیب و گریز از اتوبان کرج تا پل فردیس ادامه داشت و زمانیکه متهم مسیر خود را به سمت جاده چالوس تغییر می دهد کارآگاهان موفق به متوقف کردن خودروی سرقتی می شوند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از متوقف شدن خودرویش با رها کردن خودرو و همدست خانم که در خودرو بود با پای پیاده شروع به فرار می کند که در ادامه ماموران با تیزهوشی و تعقیب سایه به سایه متهم موفق به دستگیری وی می شوند.

سردار ولیپور گودرزی در پایان اظهار داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 977320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟