مرد زابلی که مرده بود زنده شد + جزییات

به گزارش رکنا، وثوقیان گفت: در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر کاهش سطح هوشیاری و سابقه بیماری قلبی اقای ۶۸ساله در شهرستان هامون روستای توتی، بلافاصله تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده‌ای دولت آباد به محل اعزام شد.

 وی در ادامه افزود: از زمان دریافت ماموریت توسط مرکز پیام، تریاژ بیمار و اقدامات به صورت تلفنی آموزش داده شد و با عزیمت تکنسین‌های اورژانس بر بالین بیمار و انجام ارزیابی و معاینه اولیه مشخص شد بیمار دچار سکته قلبی شد، اقدامات درمانی لازم را برای ییمار صورت پذیرفت و جهت انتقال به بیمارستان وی را به داخل آمبولانس منتقل کرند.

 وثوقیان ادامه داد:بیمار در مسیر انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی و تنفسی گردید که بلافاصله عملیات احیای قلبی و تنفسی برای وی آغاز شد و خوشبختانه با اقدامات سریع و موثر کارشناسان اورژانس زابل آقایان مهران پودینه و مهدی والی اصلاحی به زندگی دوباره بازگشت و با هوشیاری کامل و وضعیت مطلوب به پزشک بیمارستان امیر المومنین علی علیه السلام زابل تحویل داده شد.

 وثوقیان تصریح کرد: بیمار پس از دریافت اقدامات پیشرفته درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس به حیات دوباره بازگشت و موفقیت احیاء مورد تایید پزشک بیمارستان امیرالمؤمنین قرار گرفت و در ادامه اقدامات درمانی تکمیلی برای بیمار انجام شد.

 رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی زابل در انتها از موثر بودن اقدامات درمانی تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی و تحت مراقبت بودن بیمار خبر داد و از تکنسین‌های این ماموریت آقایان والی و پودینه تشکر کرد.

کدخبر: 977155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟