کشف جسد سوخته یک مرد در بزرگراه آزادگان / بازپرس ویژه قتل وارد عمل شد

به گزارش رکنا، ساعت 20 شامگاه جمعه 11 اسفند ماه خبر کشف جسد سوخته شده ای توسط رهگذران کنارگذر بزرگراه آزادگان به پلیس 110 گزارش شد و بلافاصله ماموران کلانتری 152 به مجل اعلام شده اعزام شدند.

ماموران در محل حادثه با جسد سوخته شده ای روبرو شدند که میان نخاله های اطراف بزرگراه آزادگان رها شده بود، بر همین اساس گزارش این جنایت به  محمد جواد شفیعی بازپرس شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد .

بازپرس ویژه قتل همراه با تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در محل جنایت حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

در بررسی های ابتدایی تیم پلیسی مشخص شد جسد سوخته متعلق به مرد 50 ساله با هویتی مشخص است و کارشناسان پزشکی قانونی حاضر در محل عنوان داشتند که چند ساعت قبل به قتل رسیده است.

بازپرس ویژه قتل با بررسی صحنه جرم به این نتیجه رسید که قربانی در محل دیگری به قتل رسیده و سوزانده شده است و پس از آن در میان نخاله ها رها شده است ، همین کافی بود تا وی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کند تا دلیل مرگ قربانی جنایت هرچه زودتر مشخص شود.

بنا بر این گزارش، بازپرس شفیعی به منظور شناسایی هرچه سریعتر عاملان قتل این مرد دستور بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل کشف جسد را صادر کرد و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

 

 

 

کدخبر: 977064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟