بازداشت سارقان مغازه در آبادان!

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اعلام این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه وسایل شخصی آنها مانند کیف دستی و گوشی موبایل هنگام خرید در داخل مغازه و یا حضور در مطب‌ها توسط افراد ناشناس به سرقت رفته ،بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود :ماموران کلانتری 16 امیرکبیر پس از اخذ اظهارات مالباختگان و تحقیقات میدانی،با استفاده از  ظرفیت منابع اطلاعاتی مخفیگاه یکی از سارقان را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شناسایی و دستگیری همدست سارق در یکی از شهرستان‌های استان خوزستان ،"حمیدیه"خبر داد، و تصریح کرد: متهمان در بازجویی با پلیس به7 فقره سرقت شامل:5 فقره گوشی و 2 فقره کیف دستی معترف شدند.

ایشان در خاتمه از معرفی متهمان به دستگاه قضایی خبر داد و خطاب به شهروندان توصیه کرد:  هنگام خرید از مغازه‌ها و یا حضور در مطب‌ها مراقب اموال خود بخصوص گوشی موبایل باشید و از گذاشتن وسایل شخصی بر روی میز کار فروشنده و یا منشی مطب اکیداً خودداری نمایید.

علی رنجکش

کدخبر: 976871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟