سارق عابربانک در دام پلیس افتاد / او روش جدیدی را برای سرقت هایش پیدا کرده بود

به گزارش رکنا، سرهنگ پیمان گودرزی اظهارداشت: در پی افزایش سرقت کارت‌های عابر بانک شهروندان، با یک شیوه مشابه در محدوده محمد شهر کرج، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان، در دستورکار ماموران کلانتری 25 محمد شهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی‌جویی‌ها مشخص شد  اغلب سرقت‌ها به شیوه گیر نمودن کارت های عابربانک صورت گرفته و مالباختگان ادعا داشتند کارت های عابر بانک توسط دستگاه خودپرداز خورده شده و سپس بعد از ساعتی مبالغی از حساب آنها سرقت شده است.

رئیس پلیس کرج ادامه داد : در گام بعدی با روش های تخصصی و تحقیقات فنی هویت متهم و شیوه سرقت کشف و پیک ساعات احتمالی حضور سارق را به دست آورده و سرانجام در 8 اسفند ماه سال جاری ماموران عملیات کلانتری سارق را در حین نصب قطعه در عابر بانک شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری گفت: در بررسی اولیه از متهم بیش از 8 فقره کارت عابربانکی کشف و تاکنون به 15 مورد سرقت اعتراف  و متهم جهت تحقیقات تکمیلی  در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در هنگام استفاده از دستگاه‌های خودپرداز به نصب قطعات اضافه در محل ورودی کارت‌های عابر بانک دقت عمل لازم را داشته باشند و موارد مشکوک را با پلیس درمیان بگذارند.

کدخبر: 976294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟