این سارق جسور در کمین سوژه هایش می نشست و در یک لحظه غفلت پولدار می شد

به گزارش رکنا، سردار علی  ولی پور گودرزی اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه توسط  موتورسواری در سطح شهر تهران ، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان اداه هیجدهم قرار گرفت.

بررسی های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده به صورت تک نفره با پرسه زنی در خیابان ها و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش سوژه های خود را شناسایی و در فرصتی مناسب تلفن همراه شهروندان را قاپیده  و به سرعت از محل متواری می شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی ، مشخصات ظاهری و در گام بعدی هویت متهم شناسایی شد گفت: تحقیقات اولیه نشان از حرفه ای بودن متهم می باشد.

سردار ولی پور گودرزی ادامه داد: با گشت زنی های هدفمند در محل های تردد متهم کارآگاهان متهم را هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت با پلاک مخدوش شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام ارشد پلیسی به اعتراف متهم به 20 فقره سرقت تلفن همراه اشاره کرد و گفت: متهم اظهار کرد با شناسایی سوژه و یا استفاده از غفلت شهروندان در فرصت مناسبی سرقت ها را مرتکب شده است.

رئیس پلیس آگاهی به شهروندان تاکید کرد: از استفاده طولانی از تلفن همراه در معابر عمومی امتناع ورزیده  و با پلیس در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم مشارکت داشته باشند.

به گفته این مقام انتظامی کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 974840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟