تعقیب و گریز سارق وانت سوار در محله شهرزیبا / خودروهای عبوری وحشت کرده بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: روز 30 بهمن ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 133 شهر زیبا در محدوده خیابان سازمان برنامه تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی وانت مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه ماموران و اشراف اطلاعاتی مشخص شد راننده خودرو سارق حرفه‌ای محتویات خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: راننده خودروی وانت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا پس از برخورد با خودرو های عبوری متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از خارج شدن از خودرو قصد فرار به صورت پیاده را داشت که با هوشیاری ماموران پس از تعقیب و گریز متهم دستگیر گردید.

سرهنگ مافی خاطرنشان کرد: از خودرو متهم اموال مسروقه شامل یک دستگاه موتور برق، یک دستگاه موتور جوش، 2 دستگاه ضبط، باطری خودرو به ارزش 1 میلیارد ریال کشف شده است،: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم تحویل مراجع قضایی داده شد و جزئیات پرونده در حال بررسی می باشد.

کدخبر: 974469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟