فرار سارق حرفه ای با حرکات مارپیچ و خطرناک در ولنجک تهران به بن بست رسید + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق ضرونی، در تشریح این خبر، گفت: روز 21 بهمن امسال طرح ارتقا امنیت اجتماعی از سوی ماموران کلانتری 163 ولنجک در محله های این محدوده به مرحله اجرا درآمد که طی آن مامورانی که در حال گشتزنی بودند به سرنشین یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و به تعقیب نامحسوس وی پرداختند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های همزمان مشخص شد که این خودرو مدتی پیش از همان محله به سرقت رفته است و پلاک آن در سیستم پلیس تحت تعقیب است و همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست به راننده داده شود.

سرهنگ ضرونی، تصریح کرد: راننده خودروی مسروقه به محض شنیدن دستور پلیس به امید رهایی سعی کرد با انجام حرکات خطرناک و ویراژهای با ریسک بالا از محل متواری شود اما سرعت عمل ماموران مانع این کار شد و دقایقی بعد متهم به همراه خودرو به کلانتری منتقل شد.

سکلانتر یکم پلیس پایتخت، با اشاره به این که متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودور و تلاش برای سرقت یک خودوری دیگر اعتراف کرد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی شاکیان، در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کدخبر: 972353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟