تصادف زنجیره ای در خیابان بهمنیار تهران / صبح امروز رخ داد!

به گزارش رکنا،سرهنگ اسماعیل احسان پور رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه دوم اسفند ماه 1402 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی ، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان تر نسبت به روزهای قبل در سطح پایتخت بودیم .  

وی ادامه داد : انتهای بار ترافیکی در بزرگراه شهید سلیمانی - صیاد ، بابایی – روی پل امام علی (ع) ، زین الدین- شمس آباد ، علامه – شقایق ، امام علی (ع) – جانبازان ، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت هم فعلا بدون ترافیک می باشد .  

سرهنگ احسان پور در خصوص ترافیک در محورهای غربی پایتخت افزود : انتهای بار ترافیک در بزرگراههای شیخ فضل الله –پل جناح ، آبشناسان – اشرفی ، همت – بعد از جنت آباد ، چمران - نهج البلاغ ، یادگار امام (ره ) – شیخ فضل الله و حکیم – پیامبر می باشد .

سرهنگ احسان پور بیان داشت : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می باشد .

وی همچنین گفت : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراهها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می دهند .  

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ افزود : ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین می باشد که می طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری نمایند .  

وی به تصادف چند وسیله ای صبح امروز اشاره داشت و گفت : در ساعت 01:35 صبح امروز در محدوده خیابان بهمنیار در منطقه 19 یکدستگاه وانت با چند موتورسیکلت برخورد می نماید. علت این حادثه خواب آلودگی راننده وانت بوده که پس از آنکه از خواب بیدار می شود متوجه این تصادف گردیده که اگر موتورسیکلت هایی که زیر این خودرو باعث توقف آن نشده بودند معلوم نبود این وانت کجا متوقف و راننده آن بالاخره کی بیدار می شد ؟

 

کدخبر: 974067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟