سارقان خانه‌های کوی نصر دستگیر شدند

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ حسین مافی  سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بیست و نهم بهمن ماه تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر درحال گشت زنی در محدوده بزرگراه "جلال آل احمد" تهران به یک دستگاه خودرو پژو آردی ۲ سرنشین که منازل مسکونی را زاغ زنی می‌کردند مشکوک می‌شوند و خودرو را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی افزود: متهمان به یک ساختمان که ساکنین آن حضور نداشتند وارد شده و ماموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل شده و دستور ایست را صادر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند که ماموران با تجربه بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای با استفاده از شگرد‌های پلیسی، موفق به متوقف کردن خودرو و دستگیری هر ۲ متهم شدند.

سرهنگ مافی خاطر نشان کرد: متهمان دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان می‌باشند و از خودرو متهمان آلات و ادوات حرفه‌ای سرقت کشف شده و متهمان به ۱۰ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر معترف شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در خاتمه اشاره کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۳۷ نصر قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

 

کدخبر: 974026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟