ماجرای عجیب توقیف خودروی یک فدراسیون/ مبلغ جرایم دو برابر قیمت ماشین!

به گزارش رکنا، سجاد انوشیروانی درباره‌ی ماجرای توقیف خودرو فدراسیون وزنه‌برداری در فرودگاه امام خمینی و انتقال به پارکینگ بیان کرد: مدل این خودروی فدراسیون ۸۶ است که در فرودگاه امام خمینی تردد داشت و توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف شد و مشخص شد جریمه زیادی از قبل دارد. از این ماشین کار زیادی کشیده‌اند و دو برابر قیمتش هم بدهی دارد. در نهایت هم به پارکینگ فرودگاه امام خمینی منتقل شد. از طرفی همان جا مشخص شد که این ماشین حکم توقیف اموال دارد.

او در پاسخ به این پرسش که حکم توقیف اموال برای چه مساله‌ای است؟ تصریح کرد: زمانی که برای ماجرای پرونده سعید علی‌حسینی وکیل گرفته بودند(ماجرای مثبت شدن تست دوپینگ سعید علی حسینی و شکایت به دادگاه CAS)، پول وکیل را پرداخت نکرده بودند و وکیل هم حکم توقیف اموال گرفته است. البته ما از وکیل خواستیم صلح کنیم که منجر به صلح نشد. با این حال پیگیر هستیم تا مساله را حل کنیم.

انوشیروانی در مورد این که فدراسیون هم‌چنان درگیر بدهی‌های گذشته است، گفت: در حال حاضر پرونده مالیات را حل کردیم و تا الان ۹۷۲ میلیون تومان پرداخت کرده‌ایم و مالیات ما صفر است.

رییس فدراسیون از تهیه دو خودرو برای فدراسیون خبر داد و گفت: در حال رایزنی هستیم تا پس از تعطیلات عید نوروز دو خودروی سواری برای فدراسیون تهیه کنیم.

کدخبر: 972994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟