۱۰ مصدوم در 3 حادثه رانندگی در جاده‌های سمنان

به گزارش رکنا، حسین درخشان با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۴:۵۰ واژگونی پراید در کیلومتر ۱۱ جاده ایوانکی به شریف آباد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت اعلام شد.

وی افزود: برای امدادرسانی به 4 مصدوم این حادثه تیم‌ عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای ایوانکی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: در این حادثه نجاتگران نیز پس از اقدامات اولیه مصدومین را با همکاری عوامل فوریت های پزشکی به مرکز درمانی منتقل کردند.

درخشان به حادثه رانندگی دیگری درجاده معلمان به دامغان اشاره کرد و اظهارداشت: این سانحه در کیلومتر ۳۰ جاده این مسیر واژگونی ال نود اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این حادثه ساعت ۱۴:۲۴ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC استان اطلاع داده شد.که تیم‌عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرکویر  اعزام شدند.

درخشان خاطرنشان کرد: این حادثه رانندگی ۴ مصدوم داشت که نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از انجام عملیات رهاسازی مصدومین را به عوامل فوریت های پزشکی تحویل دادند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از سانحه دیگری در ساعت ۱۳:۵۱ ،انحراف از جاده و سقوط از پل یک دستگاه نیسان در کیلومتر ۶۳ جاده سرخه به آرادان خبر داد.

درخشان گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که نجاتگران این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات کمک های اولیه مصدومین را با همکاری عوامل فوریت های پزشکی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

کدخبر: 972832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟