اعدام برای شیطان آشنا / ارشیا 11 ساله در باغ به دام افتاد!

والدین آرشیا گفتند: ما در یک مهمانی خانوادگی به باغ رفته بودیم. پسرمان هم داشت با بچه‌ها بازی می‌کرد که یکدفعه نیست شد. چند دقیقه بعد آمد و دیگر حرف نزد گوشه‌نشینی او خیلی عجیب بود چون آرشیا بچه بازیگوشی بود. خیلی با او کلنجار رفتیم و در نهایت فهمیدیم او مورد تجاوز قرار گرفته است.

با این شکایت آرشیا به پزشکی قانونی معرفی شد و آثار تعرض روی بدن او ثبت شد؛ اما مدارکی که نشان دهد تجاوزی صورت گرفته است به دست نیامد.پرونده به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد آرشیا 11 ساله مورد سوال قضات قرار گرفت.

او جزئیات را تعریف کرد و گفت: من به سعید که از اقوام ما بود اعتماد داشتم. وقتی صدایم کرد و گفت بیا کار دارم باور کردم که کار دارد. فکر می‌کردم او می‌خواهد آتش درست کند و قرار است کنار بچه‌های دیگر بازی کنیم اما یکدفه لباس من را درآورد و به من تعرض کرد.

آنقدر حالم بد شد که دیگر نمی‌توانستم حتی حرف بزنم. چند روزی نه توانستم حرف بزنم و نه توانستم غذا بخورم به همین خاطر پدر و مادرم نگران شدند آنها بعد از چند روز متوجه شدند ماجرا چیست.

پدر آرشیا هم در دادگاه گفت: پسرم از وقتی این اتفاق افتاده دچار افسردگی شده و نامه پزشکش این را نشان می‌دهد. او وزن زیادی از دست داده چون نمی‌تواند غذا بخورد و شب‌ها با وحشت اتفاقی که برایش افتاده از خواب می‌پرد. زندگی پسرم به دست این مرد بی‌صفت نابود شده است.

این در حالی است که متهم اتهاماتش را رد کرد و گفت: من با این خانواده رابطه خوبی داشتم و دارم اما آنها به من تهمت زده‌اند. این پسر بچه معلوم نیست از طرف چه کسی آزار دیده و حالا من را مقصر نشان می‌دهد. من کاری نکرده‌ام.

با وجود انکار مرد شیطان‌صفت توسط دادگاه به اعدام محکوم شد.

 انگیزه آزارگران جنسی متفاوت است و عوامل متعددی می‌تواند داشته باشد اما قربانیان می‌توانند از هر سن یا جنسی باشند. موارد بسیاری از آزار جنسی در میان کودکان و سالمندان و حتی نوزادان گزارش شده است. آزار جنسی تنها در زنان رخ نمی‌دهد. مردان هم بخشی از قربانیان آزار جنسی هستند. پذیرش اینکه مردها هم مورد آزار جنسی واقع شوند برای برخی مردم ممکن نیست.

اعتماد آنلاین

کدخبر: 971548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟