خبیث ترین زن و شوهر ایرانی را بشناسید ؟! / آنها چه می کردند ؟!

به گزارش رکنا، سیدجعفر افضلی از دستگیری زوج‌های سارق موتورسیکلت با ۹ فقره سرقت خبر داد و با بیان اینکه متهمان هنگام سرقت موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت موتورسیکلت و بررسی دوربین های مداربسته محل‌های سرقت مشخص شد که ۲ زن و ۲ مرد در هنگام سرقت  موتورسیکلت با هم همدست بوده و موتورسیکلت‌ها را با این شگرد سرقت می‌کردند که موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های مشترک، ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۲ بابلسر متهمان را هنگام سرقت شناسایی و در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه این سارقان غیربومی را دستگیر و ادوات جرم و موتور سرقتی از آنها کشف کنند.

وی از دستگیری هر ۴ سارق موتورسیکلت در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان جهت بررسی بیشتر به کلانتری دلالت و پس از تشکیل پرونده قضایی در این رابطه روانه زندان شدند.

افضلی در پایان با اشاره به اینکه از این متهمان تعداد ۹ فقره فیلم دوربین مداربسته لحظه سرقت نیز موجود می باشد اظهار داشت: برای اینکه ماموران و شهروندان به آنها شک نکنند تحت پوشش زوج اقدام به سرقت می‌کردند که نیاز است شهروندان با مشاهده چنین موارد مشکوکی با ۱۱۰ تماس بگیرند.‌

 

کدخبر: 971130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟