فرار 5 مرد خارجی از صحنه تصادف هولناک در یاسوج / حال یکی از مصدومان وخیم است

به گزارش رکنا، سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: حادثه انحراف از جاده خودروی سواری پژو۴۰۵ در محور یاسوج به شیراز، ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

محمدامین نیکویی‌نژاد اظهار کرد: طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۴:۱۶ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پژو۴۰۵ در محور یاسوج به شیراز بعد از پلیس راه، بلافاصله چهار تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از اعلام حادثه فوق و رسیدن اولین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در صحنه و پس از بررسی‌های اولیه، مصدومین این حادثه ۶ نفر اعلام می‌شود که ۵ نفر تبعه افغان بودند و یک نفر ایرانی و همچنین به گفته یکی از مصدومین افغان ۵ نفر دیگر از محل حادثه متواری شده بودند.

وی ادامه داد: در این حادثه مصدومین پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند که متاسفانه حال یکی از مصدومین وخیم اعلام شده است.

نیکویی نژاد افزود: متاسفانه آمار سوانح مربوط به خودرو‌های حامل اتباع غیرمجاز بیگانه در استان بالاست و هربار تعدادی از این افراد کشته یا مصدوم می‌شوند.

کدخبر: 970784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟