این 3 جوان عامل قطع برق صومعه سرا بودند + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ امیر وهاب‌زاده با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم اظهارداشت: با برنامه‌ریزی و احساس مسئولیت، می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی هنده‌خاله با تلاش‌ شبانه‌روزی و تقویت گشت‌های نامحسوس، اعضای باند 3 نفره سارقان این پرونده‌ها را شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف حدود 30 متر کابل برق سرقتی از این افراد سابقه‌دار خبر داد و بیان‌داشت: سارقان 28، 30 و 30 ساله در تحقیقات پلیس به 5 فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

 

کدخبر: 970301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟