شلیک مرگبار پسر قمار باز در خانه پدر / مادر و خواهر رازگشایی کردند

به گزارش رکنا، اوایل مهرامسال زنی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت واطلاع داد پسر۳۰ ساله‌اش در خانه‌شان در محله خانی‌آباد نو تهران فوت شده است.

ماموران کلانتری در این خانه دو طبقه قدیمی جسد را در راه پله‌ها در حالی یافتند که یک تیر به گردنش اصابت کرده و کلتی آن طرف‌تر افتاده بود. اعضای خانواده او مدعی بودند وی خودکشی کرده است. آنها در تحقیقات بعدی گفتند در خانه نبوده و موقع بازگشت‌شان او را یافته و به اورژانس زنگ زده‌اند. مرد جوان فوت شده فردی معتاد و قمار‌باز بود و با خانواده‌اش اختلاف داشته است و احتمال دارد به قتل رسیده باشد‌.

با گذشت چند ماه از این ماجرا دو روز پیش مادر و دختر خانواده در اظهاراتی جدید گفتند آن روز حادثه این پدر و پسر با هم به اتاق طبقه بالایی رفتند بعد از ۱۵ دقیقه صدای تیراندازی شنیدند که پدر خانواده گفته اتفاقی نیفتاده و نگران نباشند و آنها را به طبقه اول هدایت کرده اما طاقت نیاورده و دوباره که وارد طبقه دوم شدند او را زخمی در راه پله‌ها یافتند و او با اصرار می‌گفته پسرشان خودکشی کرده است.

با دستور قضایی پدر خانواده به عنوان مظنون‌ در مرگ پسرش‌ بازداشت شد و دیروز در شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران در تحقیقات گفت‌: پسرم معتاد بود و قمارباز و سر قمار به افراد زیادی بدهکار بود. چهار سال بود با دختر خاله‌اش عقد کرده بود که به دلیل اختلاف و قمار‌بازی‌ یک سال قبل جدا شدند. مدام به من می‌گفت: «یک روز تو و کل خانواده را خواهم کشت و بعد خودکشی می‌کنم.» او حتی می‌گفت دختر خاله جدا شده‌ و خانواده‌اش را هم قتل‌عام می‌کند و بعد تا ۵۰ نفر را در خیابان که مقابل چشمانش قرار گیرند به قتل می‌رساند.

آن روز داشتیم اثاثیه جا‌به‌جا می‌کردیم که به طبقه دوم رفت و بعد از ۱۰ دقیقه صدای شلیک آمد. به طبقه دوم رفتیم که دیدیم گردنش زخمی شده و سلاحی کنارش افتاده است.

موسی رضا‌زاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت‌: این مرد به عنوان مظنون در مرگ فرزندش بازداشت شده و تحقیقات از او در پلیس جنایی تهران ادامه دارد‌.

کدخبر: 970159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟