اعلام هشدار سطح نارجی سازمان مدیریت بحران برای استان های پر بارش

به گزارش رکنا، دکتر حسین ظفری، معاون هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری و سخنگوی سازمان مدیرت بحران در گفتگویی عنوان کرد: براساس گزارش های دریافتی از مراکز مدیریت بحران استان‌های تحت تاثیر هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۱۰۰ مورخ ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، تا پیش از ظهر امروز وضعیت این استان ها به شرح ذیل است: گلستان، مازندران و گیلان، بارش باران به صورت پراکنده در سطح استان که در ارتفاعات گاهی به صورت برف است.

این عضوی شورای عالی مدیریت بحران کشور عنوان کرد که در خراسان رضوی بارش برف در شهرستان‌های قوچان، سرولایت، محور‌های سبزوار - اسفراین به ویژه گردنه بیدبرغمد و فیروزه - سرولایت محدوده برکشاهی موجب لغزندگی معابر شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان نیشابور، سرخس و کلات هم باران گزارش شده است.کلات و محور‌های قوچان - امام قلی محدوده زوباران، تربت جام - سرخس - مشهد به ویژه گردنه مزداوند، تربت جام - صالح آباد محدوده کله مل و سه راه جنگل - رشتخوار هم به علت پدیده مه با دید ناکافی روبرو است.

ظفری در ادامه افزود: در استان‌های سمنان، خراسان شمالی، اردبیل و لرستان بارش پراکنده و موقتی باران در پارهای از نقاط به ویژه ارتفاعات استان آذربایجان شرقی بارش‌ها در سطح استان و به ویژه ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف و پراکنده بوده است.

  معاون هماهنگی پیشگیری و کاهش خطرپذیری و سخنگوی سازمان مدیرت بحران در پایان عنوان کرد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت جانی و یا مالی به این سازمان ارسال نشده است و همچنین تمامی سازمان های امدادی و عملیاتی و پلیس راه با تمامی تجهیزات در محورهای مواصلاتی در حال خدمات رسانی می باشند.

کدخبر: 967983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟