آتش سوزی هولناک در انبار مواد غذایی/در شهر قدس رخ داد!+فیلم و جزئیات

به گزارش خبرنگار رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در انبار مواد غذایی خبر داده و گفت:ساعت ۵:۰۴ دقیقه بامداد امروز 4 دی ماه، خبر آتش سوزی گسترده ای در یک انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج، شهرک دانش اعلام به سازمان آتش نشانی اعلام شد، قابل توجه است که این منطقه،مرز بین تهران و شهرقدس است .

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه گفت:  ۶ ایستگاه اتش نشانی از تهران به همراه تانکر آب و تجهیزات تنفسی به محل اعزام می شوند و هم زمان آتش نشانی شهرقدس نیز در محل حضور پیدا میکند.

آتش سوزی

ملکی افزود: محل آتش سوزی یک سوله بزرگ ۱۰۰۰ متری با سقف شیروانی بود که داخل آن طبقه های فلزی مملو از مواد غذایی وجود داشت که کاملا شعله ور بود،ضلع شمال این انبار ساختمان های مسکونی  وجود داشت که آتش نشانان برای پیشگیری از خطر بخش هایی مورد خطر را تخلیه کردند.

وی گفت: آتش نشانان باورود از اطراف انبار و سقف توانستند آتش را مهار کرده  و با وجود اینکه سقف این انبار به دلیل شدت آتش سوزی ریزش کرده  بود این عملیات را بدون مصدومیت یا تلفات جانی انجام دهند.

ملکی در انتها افزود: ماموران آتش نشانی همچنان مشغول شعله زنی لکه گیری محل حادثه هستند و اخبار تکمیلی به مراتب اعلام خواهد شد.

 

کدخبر: 966415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟