آتش سوزی  درهای ضد سرقت در شیراز

به گزارش رکنا، هادی عیدی‌پور درخصوص جزئیات این حادثه گفت: درساعت ۲۰:۲۹ مورخ ۳۰ دی ماه ، وقوع حریق در کارگاه ساخت درب های ضد سرقت در شهرک صنعتی شیراز ، به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی شیراز گزارش و بلافاصله تیم های عملیاتی ایستگاهای ۱۶ و ۱۸  به همراه ۳ دستگاه خودرو اطفایی سنگین و نیمه سنگین و ۱۰ نیروی آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به نقاط مختلف و کارگاه های مجاور با کاربری تولید پلی اتلین و ام دی اف اطفاء شد.

عیدی‌پور بیان کرد: حریق کوره رنگ در سوله ۱۰۰۰ متری با کاربری تولید درب های ضد سرقت موجب آتش گرفتن کوره فلزی و در حال سرایت به دیگر نقاط سوله کارگاه بود،که با حضور به موقع آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات آبرسانی موفق شدند در لحظات ابتدایی شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اطراف کنترل و مهار کنند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز عنوان کرد: با توجه به نبود مالک و سرعت عمل تیم عملیاتی درب سوله با استفاده از فرز موتوری باز و پس از قطع گاز و برق تهویه دود توسط آتش نشانان انجام و محل به طور کامل ایمن گردید.

عیدی پور گفت : این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کدخبر: 965721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟