آخرین جزییات از قاتل زنجیره ای مردان مازندران / کلثوم اعدام می شود!

به گزارش رکنا، اوایل شهریور ماه امسال بود که کلثوم زن 56 ساله مازندرانی متهم به قتل 7 تن از شوهرانش شناسایی و بازداشت شد.

این قاتل سریالی در تحقیقات پلیسی اعتراف کرده بود بعد از ازدواج به قربانیانش قرص قند و فشار خون می‌داده و بعد هم با گذاشتن پارچه یا بالش روی صورتشان آنها را خفه کرده است.

وقتی راز قتل‌های سریالی کلثوم فاش شد و او را دستگیر کردند، وی را برای آزمایشات روانی به پزشکی قانونی فرستادند تا مشخص شود انگیزه وی از اینکه به عقد مردان سالخورده درمی‌آمده و آنها را قربانی می‌کرده، چه بوده است؟

هرچند خودش مدعی است به خاطر پول دست به جنایت زده است اما بررسی‌ها نشان داده وی تمامی پول‌ها و املاکی را که به عنوان مهریه بعد از قتل شوهرانش از خانواده آنها دریافت می‌کرده، به نام تنها دخترش کرده است.

اما حالا بعد از گذشت 4 ماه به سراغ تعدادی از خانواده های قربانیان این قاتل سریالی رفتیم و از آنها درخصوص آخرین وضعیت پرونده قاتل پدرشان صحبت کردیم.

پسر یکی از مقتولان به نام بخشی در گفتگوی تلفنی به رکنا گفت: از همان زمان و پس از بازسازی صحنه که در منزل یکی از خانواده ها انجام دادیم این زن قاتل برای انجام وو تکمیل تحقیقات به زندان رفته و بارها برایش دادگاه تشکیل داده شده و در اخرین خبری که هفته گذشته به دست ما رسید خبری از اعدام نبوده اما ما به عنوان یکی از خانوه های اولیای دم از این قاتل درخواست دیه کرده ایم و در عین حال با حکم قصاص هم مشکلی نداریم اما تمام این موارد بستگی به نظر خانواده های دیگر قربانیان هم دارد اما تا آنجایی که من مطلع هستم این زن تا کنون به 13 فقره قتل عمد اعتراف کرده و بیشتر خانواده ها به دنبال دیه و قصاص او هستند .

کدخبر: 965513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟