این دزدان در رودسر برق خانه ها را خاموش می کردند / انگیزه شان چه بود؟

به گزارش رکنا، سردار حسین حسن‌پور همکاری جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان همه جانبه و به موقع مردم با پلیس را از جمله عوامل تاثیرگذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می کند.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع سرقت های سریالی متعدد کابل برق در سطح شهرستان رودسر با استفاده از خودروهای 405 و دنا پلاس با پلاک‌های متعدد و مختوش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی رودسر با تلاش شبانه‌روزی و گشت‌زنی‌های متعدد در نیمه‌های شب 2 نفر از سارقان را حین سرقت با خودروی 405 رویت و دستگیر کردند اذعان داشت: با اقدامات پلیسی صورت گرفته متهمان 25 و 27 ساله دستگیر شده به همدستی با 2 سارق 24 و 28 ساله به سرکردگی فردی 23 ساله اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی قضائی سردسته متهمان و همدستان آنها با اقدامات فنی و ضربتی پلیس دستگیر شدند افزود: تاکنون سارقان به 75 فقره سرقت در سطح استان گیلان اعتراف کرده‌اند که تحقیقات گسترده در این زمینه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سارقان با خودروهای دنا پلاس و 2 خودروی 405 نقره‌ای و خاکستری با پلاک‌های مختوش و جعلی اقدام به سرقت می‌کردند تصریح کرد: چندین مورد حمله سارقان به شهروندان با سلاح سرد به دلیل رویت آنها حین سرقت در استان گزارش شده است.

سردار حسن‌پور در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در مبارزه با سارقان و مخلان آسایش و آرامش شهروندان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 964842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟