باند سازمان یافته اراذل و اوباش در کرمان متلاشی شد + جزئیات از زبان دادستان

به گزارش رکنا،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در تشریح این خبر بیان کرد: به دنبال تشکیل کارگروه برخورد با اراذل و اوباش در دادسرای کرمان با محوریت معاون حقوق عامه دادستانی و با عضویت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، سازمان اطلاعات سپاه، پلیس آگاهی و اداره اطلاعات، رصد تحرکات یک  گروه سازمان یافته اراذل و اوباش در دستور کار قرار گرفت که دوشنبه  شب  با دستور قضایی، ماموران  به محور تردد این  گروه  و شبکه  عزیمت کردند و موفق به توقیف یک دستگاه خودرو شدندکه در نقش راه پاک‎کن جلوتر از خودروی اصلی حرکت می‌کرد.

قاضی مهدی بخشی ادامه داد: در این  عملیات ، ضمن دستگیری چهار نفر از عوامل اصلی، مقادیر قابل توجهی از انواع مشروبات الکلی خارجی کشف شد.

این مقام قضایی تاکید کرد: برخورد قاطع با  مجرمان حرفه ای  به ویژه کسانی که مخل نظم و امنیت هستند، در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

 مدعی العموم در استان کرمان با اشاره به این که مصرف مشروبات الکلی در بسیاری از موارد از عوامل زمینه ساز وقوع جرایم خشن مانند قتل و ضرب و جرح عمدی است،  اظهارکرد: دستورات ویژه‌ای برای برخورد قاطع و بدون اغماض با قاچاق، تولید و توزیع مشروبات الکلی به ضابطان قضایی  ابلاغ شده  است که در نظر گرفتن اشد مجازات برای این مجرمان در زمینه  پیشگیری و جلوگیری از تکرار جرم است.

کدخبر: 964450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟