عملیات تخریب ساختمان پنج طبقه ناایمن  هولدینک عبدالباقی در منطقه بهار آبادان + عکس  و جزییات

حوادث رکنا،دکتر یاسین کاوه پور شهردار آبادان گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا گفت: پس از حادثه تلخ و دلخراش متروپل که منجر به کشته شدن 45نفر  از شهروندان وزخمی شدن 38نفر  شده بود. کارگروه تخصصی پایش ساختمان‌های ناایمن و خطر آفرین سطح شهر آبادان تشکیل شد. ساختمان‌های ناایمن، خطر آفرین تشکیل گردید.

کاوه پور گفت: در این راستا حکم تخریب ساختمان پنج طبقه ناایمن و خطر آفرین در منطقه بهار آبادان  متعلق به هولدینگ عبدالباقی با حکم انقلابی دادستان عمومی وانقلاب آبادان  صادر گردیده  ودر حال اجرا  است.

دکتر کاوه‌پور گفت:  این ساختمان با استفاده از مصالح ساختمانی غیر استاندارد و عدم رعایت اصول ایمنی ساخت و ساز  در حال ساخت بود،

 یادآور شد: بنا بر اعلام کارشناسان، این سازه فاقد استحکام لازم بود و تخریب آن اقدامی در راستای تامین امنیت و سلامت جانی شهروندان بشمار می رود.

وی در پایان گفت: از ابتدای آغاز به کار در شهرداری اولویت ما حفظ ایمنی و سلامت شهروندان بوده و هست و با افراد متخلف بدون مماشات قاطعانه بر خورد خواهیم کرد، علاوه بر آن برای سازندگان متخلف نیز پرونده قضایی تشکیل وبه مقام قضایی معرفی خواهند شد.

photo_2024-01-16_12-50-57 (2)

 علی رنجکش

 

کدخبر: 964306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟