جاده های برفی 23 کشته و زخمی بر جا گذاشت / گزارش سردار حسینی از 24 ساعت گذشته جاده های برفی

به گزارش رکنا، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در حاشیه بازدید از جاده چالوس گفت: همانطور که می دانید از شب گذشته در تمامی جاده های غربی و شمالی کشور شاهد بارش برف بوده ایم بر همین اساس بنابر شرایط جوی حاکم بر جاده های شمالی کشور، جاده چالوس از ساعت 22  تا 8:30 صبح امروز 22 دی ماه مسدود شد که خوشبختانه پس از ایمن سازی راه توسط عوامل راهداری و پلیس راهور این محور بازگشایی شده و تردد در آن به صورت روان در حال انجام است.

رئیس پلیس راهور فراجا در ادامه در خصوص لوازم ایمنی مورد نیاز رانندگان در شرایط برفی گفت: زنجیر چرخ یکی از لوازمی است که همراه داشتن آن برای تمام مسافران در شرایط برفی از اهمیت بالایی برخوردار است لذا کنترل زنجیر چرخ از سوی همکاران ما به صورت جدی انجام می شود.

سردار حسینی با تاکید بر احتمال ریزش سنگ و بهمن در جاده چالوس افزود: از مسافران عزیز می خواهیم تا از سفرهای غیر ضروری و تردد در ساعات پایانی شب خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور فراجا در انتها با اشاره به افزایش آمار تصادفات رانندگی از زمان شروع بارش برف در جاده های کشور گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 23 فقره تصادف منجر به فوت رخ داده است، لذا رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز باید مورد توجه مسافران قرار داشته باشد.

کدخبر: 963075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟