سناریوی پیچیده در مرگ مرموز زوج تهرانی + جزییات

به گزارش رکنا، شواهد نشان می‌داد این زوج در غیاب دو فرزندشان کشته شده‌اند. در حالی که تحقیقات پلیسی به نتیجه نرسیده و مظنونی در رابطه با قتل زوج جوان دستگیر نشده بود اظهار نظر جدید کارشناسان پزشکی قانونی مسیر تحقیقات را وارد مرحله تازه‌ای کرد.

 کمیسیون پزشکی قانونی در استعلام دوباره برای روشن شدن علت تامه مرگ اعلام کرداین زوج به قتل نرسیده اند و احتمالا مرد جوان ابتدا همسرش را کشته و سپس دست به خودکشی زده است .

با این اظهار نظر پرونده قتل این زوج بسته شد .

درخواست دیه از بیت المال

 در حالی که نزدیک به ۱۰ سال از این ماجرا گذشته بود پسر و دختر این زوج  که به سن قانونی رسیده اند به دادگاه رفتند و خواستند تا دیه مادرشان طبق قانون از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود.

 دختر و پسر جوان در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و به تشریح درخواستشان پرداختند .

پسر جوان گفت: ۱۰ سال قبل وقتی پدرمان و مادر مان فوت شدند فکرمی‌کردیم آنها به قتل رسیده‌اند .اما نتیجه اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی نشان داد پدرمان، مادرمان را کشته و سپس دست به خودکشی زده است .حالا  که پدرمان مالی ندارد تا از آن دیه مادرمان را برداشت کنیم،تقاضا داریم تا دیه مادرمان از صندوق بیت المال به ما پرداخت شود.

 در پایان جلسه قضات دادگاه این درخواست را پذیرفتند و حکم به پرداخت از صندوق بیت المال صادر کردند.

 اما این حکم در دیوان عالی کشور تایید نشد. قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور پس از بررسی دوباره پرونده اعلام کردند تحقیقات درباره این پرونده تکمیل نشده و ممکن است این زوج به قتل رسیده باشند.

 از این رو لازم است تحقیقات درباره پرونده از سر گرفته شود.   با این اظهار نظر پرونده به دادسرای جنایی برگردانده شد تا پس از تکمیل تحقیقات ،پرونده در شعبه همعرض رسیدگی شود.

کدخبر: 962668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟