کارچاق کن دادگستری دستگیر شد + جزئیات

به گزارش رکنا، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان، اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از فردی که با ‌توسل به اقدامات متقلبانه و ادعای واهی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی، مبالغی را از افراد مختلف دریافت کرده بود، موضوع در رصد نامحسوس سربازان گمنام حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان قرار گرفت.

وی گفت: پس از جمع‌آوری دلایل و مدارک کافی برای دستگیری فرد مورد نظر، این متهم با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط یگان حفاظت و اطلاعات دادگستری دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه متهم دارای شغل آزاد بوده و هیچ‌ گونه رابطه قراردادی، شغلی یا استخدامی با دستگاه قضایی ندارد، بیان کرد: عناوین اتهامی این فرد، کلاهبرداری و ادعای اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی در پرونده‌های قضایی است و با قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در خصوص اتهامات وی ادامه دارد.

دهقانی ادامه داد: مالباختگان می‌توانند جهت پیگیری مطالبات و شکایات خود در خصوص فرد مذکور به شعبه 27 بازپرسی اهواز یا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعت کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ خط قرمزی در مسیر مبارزه با مظاهر فساد در درون و یا خارج از دستگاه قضایی وجود ندارد، اضافه کرد: با افرادی که با اعمال متقلبانه و سوءاستفاده از عناوین جعلی به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب می‌زنند، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

کدخبر: 960887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟