مرد آبادانی 6 زن و مرد و بچه شریکش را به رگبار بست / قتل 4 نفر در صحنه جرم + عکس محل جنایت

به گزارش رکنا، ساعت 23 شب گذشته به قتل رسیدن اعضا یک خانواده در محله ذوالفقاری آبادان منجر به ایجاد رعب و وحشت برای مردم شد.

3 تن از اعضا این خانواده که از این مهلکه جان سالم به در برده بودند با نیرو انتظامی تماس گرفته و اتفاق تلخی که برای اعضا خانوادیشان رخ داده بود را گزارش دادند.

ماموران در محل حادثه حاضر شدند و زمانیکه وارد خانه شدند با جسد 4 زن و مرد و بچه و 2 نفر دیگر که با مرگ دست و پنجه نرم می کردند روبرو شدند.

تیم پلیسی با بررسی و تحقیقات پلیسی پی بردند مرد جوان که صاحب رستورانی در منطقه امیریه آبادان بوده است از چندی قبل با شریک  خود برسر مالکیت این رستوران به مشکل برخورد کرده است و در دادگاهی که روز قبل برگزار شده بود حق به مرد جوان داده شد و این موضوع منجر به خشم و کینه شریک او شده است.

شریک این مرد بعد از دادگاه دست به تهدیدهای خشونت بار زده و همین کافی بود تا انگشت اتهام به سمت شریک صاحب رستوران برود و در ادامه ماموران به سراغ این مرد می روند که متوجه می شود این مرد پس از جنایت گریخته است.

در این تیراندازی خونین 4 تن از جمله مادر زن و پدر زن مرد آبادانی، پسر نوجوان او و خواهر زنش جان خود را از دست داده اند و صاحب رستوران  و همسرش که هدف گلوله قرار گرفته بودند برای درمان به بیمارستان منتقل شده اند.

گفتنی است در صحنه تیراندازی 2 کودک دیگر خواهر زن و یکی دیگر از برادر های زن این مرد حضور داشتند که با دیدن مرد مسلح به یکی از اتاق ها رفته و خود را پنهان کرده بودند که در این تیراندازی های مرگبار زنده ماندند.

بعد از ا صحبت های اعضا دیگر خانواده و معرفی قاتل تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شده است.

دستور ویژه برای دستگیری عامل جنایت

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: شب گذشته وقوع قتل 4 نفر اعضای یک خانواده در آبادان به نیروی انتظامی این شهرستان اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش، ضمن صدور دستورات ویژه، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی درصحنه قتل حاضر و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

کشوری گفت: در این خصوص پرونده‌ای در پلیس آگاهی تشکیل و رسیدگی لازم تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد که نتیجه اقدامات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

علی رنجکش

کدخبر: 960840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟