تجهیز پلیس تهران به 1000 موتورسیکلت مدرن

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور در جریان رزمایش ارتقا ظرفیت عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با افزایش ناوگان تیم های واکنش سریع و ضربت پلیس پایتخت صبح امروز ۱۲ دی ماه در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ  گفت: ابتدا جا دارد از سردار محمدیان که  با تلاش هایی که شبانه روزی انجام دادند باعث شدند تا آثار احساس امنیت در تهران افزایش یابد،اقدامات خوب و به هنگام پلیس در مواجه با نا امنیتی های اراذل و اوباش و سرقت و قتل به گونه ای بود که توانست تاثیرش بر کل کشور را ببینیم،این تلاش ها و مجاهدت های ماموران پلیس را بر آن داشت تا سرعت عمل یگان های تهران بزرگ را افزایش دهیم.

سردار رادان افزود: طرح های د رحال اجرا در سراسر کشور و تهران در حوزه های شهری باید هوشمندانه و هدفمند باشد ،یکی از مسیرهای چابکی برای رسیدن به مقصد تیم موتورسوایی است که باید بتواند سرعت ما را در رسیدن به هدف ارتقا دهد و به همین جهت و با حمایت پشتیبانی فراجا این مهم انجام شد و ۱۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت به سازمان تحرکی تهران بزرگ اضافه کردیم.

فرمانده انتظامی فراجا در ادامه گفت: ما بر آن هستیم تا روز به روز تحرک در حوزه انتظامی کشور را افزایش داده و تجهیزات مورد نیاز را توسعه دهیم و در مسیر هوشمندسازی به گونه ای عمل کنیم تا تجهیزات الکترونیکی در آن حرف اول را بزند.

به تمامی فرمانده هان، روسای پلیس سرکلانتران، کلانتران و پرسنل انتظار می رود در طرح های جدید بسیار هوشمندانه، دقیق و مقتدرانه عمل شود.

سردار رادان به اجرایی شدن کنترل مجرمین سابقه دار با پابند و دستبند الکترونیک اشاره کرد و گفت: با موافقت ریاست قوه قضاییه قرار شده است تا افرادی که از سه بار سابقه سرقت داشته اند و دستگیر شده اند و یا اینکه محکومیت در این زمینه داشته اند (3 سابقه) با دستبند و پابند الکترونیک کنترل شوند.

وی بیان کرد: قرار است این طرح در سراسر کشور به ویژه در تهران بزرگ، البرز، غرب و شرق تهران به زودی اجرایی شوند و مجرمان سابقه دار به ویژه سارقان به وسیله پابند و دستبند الکترونیک کنترل شوند.

رئیس پلیس کشور خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با اجرای این طرح بتوانیم کاهش خوبی در حوزه سرقت را شاهد باشیم.

سردار رادان در پایان صحبتهای خود به موضوع دوربین البسه اشاره کرد و گفت: مسئله دوربین البسه در قانون آمده هاست و باید اجرا شود پلیس هم از این موضوع استقبال می کند و امیدوار هستیم از سال 1403 بودجه کافی در اختیار پلیس قرار بگیرد تا تمامی ماموران پلیس به دوربین البسه مجهز شوند.

 

 

کدخبر: 960184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟