حمله وحشت آفرین 5 مرد خشن به مغازه ای در اصفهان / دار و ندار مردی را شکستند

به گزارش رکنا، مسعود طریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد ناامنی توسط تعدادی اراذل و اوباش در یکی از محلات اصفهان بلافاصله ماموران در محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه ۴ نفر از متهمان از صحنه گریخته و یک نفر توسط ماموران دستگیر می‌شود، افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عده‌ای از اراذل و اوباش با ضرب و شتم یک شهروند و مجروح کردن یکی فردی دیگر به وسیله قمه و همچنین تخریب شیشه‌های یک باب مغازه برای دقایقی این محله را ناامن می‌کنند.

طریفی عنوان کرد: ۴ متهم دیگر پرونده که متواری بودند در عملیاتی ضربتی توسط ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی دستگیر و پس از اینکه در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده به جرم خود اعتراف کردند به مرجع قضائی تحویل شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: برخورد پلیس با اراذل و اوباش و ناامن کنندگان جامعه قاطع است و این افراد بدانند اگر رفتار خود را اصلاح نکرده و همچنان به اقدامات شرارت آمیزشان در جامعه و ایجاد مزاحمت برای مردم ادامه دهند باید منتظر برخوردی مقتدرانه از سوی پلیس و دستگاه قضائی باشند.

کدخبر: 959313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟