قتل دوقلوها در خشم پدر / در شادگان رخ داد!

به گزارش رکنا، وقتی مادر خانواده متوجه شد در صحنه این جنایت التماس هایش جلودار شوهرش نیست پای برهنه از خانه بیرون دوید و پلیس را در جریان گذاشت.

بنابر این گزارش ساعت تقریبی  14:30دقیقه ظهر روز دوشنبه ۲۵فروردین ۱۳۹۳ زنی 20 ساله خود را سراسیمه و پریشان به ماموران پاسگاه انتظامی «خنافره» در شهرستان شادگان خوزستان رساند و از جنایت هولناک زنده به گور شدن پسران یکساله و دوقلویش پرده برداشت.

با ادعاهای این مادر، ماموران پی بردند شوهر 30 ساله اش به نام «عبد» دو پسر یکساله شان به نام های «سیف و لیث» را کف اتاق خانه شان زنده به گور کرده و قصد داشته همسرش را نیز به قتل برساند که وی فرار کرده است.

با اعلام این خبر سریعا اکیپی از ماموران پاسگاه همراه تیمی از دایره جنایی پلیس آگاهی شادگان به محل جنایت رفته و پس از دستگیری «عبد» که اسلحه کلاشینکف در اختیار داشت، خانه وی را تحت بازرسی قرار دادند تا این که اجساد بی جان دو کودک یکساله در میان گل و لای کف یکی از اتاق ها خانه پیدا شد.

«عبد» انگیزه خود از قتل بچه هایش را اختلاف  با همسرش دانست و گفت: وقتی کف اتاق را برای زنده به گور کردن بچه ها حفر می کردم، هر دو کنارم ایستاده و نظاره گر بودند ومن بدون هیچ آسیب  هر دو را زنده به گور کردم.

پدر سنگدل گفت: قصد کشتن همسرم را نیز داشتم ولی وی زمانی که در حال دفن پسران دوقلو بودم فرار کرده است.

این قاتل جانی به دلیل اینکه خودش اولیای دم بود پس از مدت کوتاهی از زندان آزاد شد وهم اکنون در یکی از روستاهای شهرستان شادگان زندگی میکند.

خبرنگار حوزه جنایی علی رنجکش

 

کدخبر: 959209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟