فیلم 5 کشته در تصادف مرگبار در شرق کرمان  + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی رضایی رییس پلیس راه شمال استان کرمان روز پنجشنبه افزود: این حادثه ساعت چهار بامداد روز پنجشنبه در کیلومتر پنج محور رستم آباد به ریگان روستای ارجمند رخ داد که سه سرنشین پراید که در رده سنی ۱۸ تا ۱۹ سال بودند و ۲ سرنشین پژو ۴۰۵ در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.

وی اظهار داشت: علت تصادف انحراف به چپ خودروی سواری پراید گزارش شده است.

رییس پلیس راه شمال استان کرمان ادامه داد: این محور تزانزیتی و دوطرفه است که ارتقای ایمنی در این جاده علیرغم پیگیری هایی که چند سال اخیر انجام شده رخ نداده و معمولا تصادفاتی که در محور ریگان رستم آباد رخ می دهد مرگبار هستند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: این منطقه کشاورزی بوده و خودروهایی که در این مسیر تردد دارند تک سرنشین نیستند و شاهدیم که با برخورد ۲ خودرو با یکدیگر حداقل پنج نفر جان خود را از دست می دهند.

شواهدی مبنی بر سوخت‌بر بودن خودرو وجود ندارد

وی در خصوص این سئوال که خودروی سواری حامل سوخت قاچاق بوده است؟ گفت: سوخت بر بودن خودرو مورد تایید ما نیست و با وجود اینکه ظاهر قضیه این بوده اما هنوز شواهدی مبنی بر حمل سوخت در صحنه دیده نشده است.

وی عنوان کرد: این محور با وجود ترانزیتی بودن نیاز به ارتقا دارد و دو طرفه بودن آن نقص راه است و در ایام نوروز که شهروندان از این مسیر به سمت چابهار تردد دارند این جاده کشش این تردد سنگین را ندارد و با کوچکترین انحرافی حوادث مرگباری رخ می دهد.

این تصادف آخرین حادثه نیست

رییس پلیس راه شمال استان کرمان افزود: در سطح کشور جاده ها به آزادراه ها تبدیل می شوند اما متاسفانه این مسیر حتی به بزرگراه هم تبدیل نشده و یک جاده روستایی است که ترانزیت هم است.

وی اظهارداشت: کاربری این جاده ترانزیت نیست و مردم در این مسیر کشته می شوند و می طلبد که مسئولان مربوطه استانی و کشور فکری به حال رفع این مشکل بکنند.

سرهنگ رضایی اضافه کرد: این اولین حادثه نیست و آخرین هم نخواهد بود.

کدخبر: 958834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟