دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۲۷ کیلو مواد مخدر در آمل

به گزارش رکنا ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " غلامرضا جعفری "در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل  پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان امل، قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات دقیق و هماهنگی‌های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه خودرو این قاچاقچیان در یک از محورهای مواصلاتی توقیف و سوداگر مرگ دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو این قاچاقچی بیش از۲۷کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ جعفری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، قرار دارد.

دستگیری ۳ سارق زورگیر در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری ۳ سارق زورگیر حین خفت‌گیری از یک شهروند خبر داد.

سرهنگ"علی اکبر درویشی"در تشریح این خبر گفت: مامورین پلیس آگاهی در حین گشت زنی ۳ نفر زورگیر را درحال خفت‌گیری از یکی از شهروندان با سلاح سرد بودند را مشاهده و بلافاصله وارد عمل می‌شوند.

وی افزود: ماموران به محض ورود به موضوع ضمن خلع سلاح، در یک اقدام ضربتی متهمان را دستگیر و  اموال سرقتی را به مالباخته تحویل می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تصریح کرد: در بازرسی از متهمان تلفن همراه آیفون گران قیمت سرقتی، مدارک شناسایی و وجه نقد و تعدادی لوازم سرقتی دیگر کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از تحقیقات مقدمات برای تحقیقات تخصصی و شناسایی مالباختگان به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ درویشی  در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه موارد مشکوک را به پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ۴ عامل مخل نظم و امنیت اجتماعی در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۴ عامل مخل نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "عبدالله حسن زاده " در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگیری و ‌ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط ۴ اراذل و اوباش نوظهور، که بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران  پس از هماهنگی قضایی با انجام تحقیقات میدانی متهمان را شناسایی و آنها را در عملیاتی مقتدرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسن‌زاده با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

کدخبر: 958723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟