نیسان آبی جان عابر پیاده را گرفت / در بزرگراه آزادگان رخ داد!

به گزارش رکنا،سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص حادثه تلخ روز گذشته در بزرگراه آزادگان که منجر به مرگ یک عابر پیاده شده بود گفت: در ساعت 12:03 ظهر دیروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان روبروی مرتضی گرد لاین کندرو یکدستگاه وانت نیسان یخجالدار که در این مسیر در حال تردد بوده با یک نفر عابر پیاده برخورد می نماید .

سرهنگ جوانبخت بیان داشت : متاسفانه در این حادثه و در اثر شدت ضربه وارده ، عابر پیاده در محل فوت می کند.

وی افزود : با توجه به ورود عابر پیاده در مسیر بزرگراهی و ممنوعیت تردد عابرین در این معابر برای عابر پیاده به همین دلیل و همچنین برای راننده نیسان بدلیل عدم توجه به جلو به صورت مساوی سهم تقصیر در نظر گرفته شد .

وی به عابرین توصیه کرد: هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض معابر و بزرگراهها نکرده و همیشه از پلهای عابر پیاده استفاده نمایند هرچند می بایست تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است .

وی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

 

کدخبر: 958106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟